Tieto obchodné podmienky sú vydané spoločnosťou AQUARUTHENIA, s.r.o. so sídlom v Svidníku, IČO: 47566159, IČ DPH: SK2023961533, DIČ: 2023961533, kontaktné údaje: e-mail: info@aquaruthenia.sk, tel: +421 918 548 882, web: www.aquaruthenia.sk, prevádzkovateľom areálu, v ktorom sa nachádza Aquaruthenia (ďalej len „Aquapark“), a upravujú poskytovanie služieb kúpaliska a predaj vstupeniek do kúpaliska na základe zmluvy uzatvorenej na diaľku.
Kupujúci zakúpením vstupenky alebo odoslaním elektronickej objednávky Predávajúcemu potvrdzuje, že súhlasí s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami, ktoré sa vzťahujú na zmluvu o poskytnutí služieb medzi Predávajúcim a Kupujúcim (ďalej aj len „Zmluva“ alebo „Kúpna zmluva“) a na všetky vzťahy medzi Predávajúcim a Kupujúcim vyplývajúce z uzatvorenej zmluvy vrátane reklamácie služieb.
Tieto Všeobecné obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy o poskytnutí služieb.
Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto Všeobecných obchodných podmienok. Predávajúci si ďalej vyhradzuje právo jednostranne meniť a určovať podmienky vstupu do Aquaruthenie a časovú platnosť vstupenky v závislosti od aktuálnej ponuky služieb a aktuálneho cenníka, ktoré sú v čase uplatnenia vstupenky zverejnené na stránke www.aquaruthenia.sk.
I. Definícia pojmov
Predávajúcim je spoločnosť AQUARUTHENIA, s.r.o. so sídlom v Svidníku, IČO: 47566159, IČ DPH: SK2023961533, DIČ: 22023961533, kontaktné údaje: e-mail: info@aquaruthenia.sk, tel: +421 918 548 882, web: www.aquaruthenia.sk.
Kupujúcim je osoba, ktorá si v pokladni Aquaruthenia alebo prostredníctvom webovej stránky www.aquaruthenia.sk kúpi vstupenky pre seba alebo pre iné osoby.
Majiteľom vstupenky je Kupujúci, ktorý kúpou vstupenky uzatvoril s Predávajúcim zmluvu a zaplatil kúpnu cenu.
Vstupenka je prenosný lístok vystavený prevádzkovateľom, ktorý oprávňuje majiteľa na jednorazový vstup do určených priestorov kúpaliska a čerpanie služieb.
II. Prevádzkový poriadok
- Vstup do Aquaruthenie je povolený následne po zakúpení vstupenky v pokladni alebo po predložení vstupenky zakúpenej prostredníctvom webovej stránky www.aquaruthenia.sk. Deťom do 15 rokov je vstup povolený len v sprievode dospelej osoby.
- Doba pobytu v Aquaruthenii sa začína vstupom cez turniket a končí odchodom cez turniket. Do doby pobytu sa zarátava aj čas na prezliekanie, sprchovanie, sušenie a čas strávený v gastro prevádzkach. V prípade prekročenia času pobytu je návštevník povinný zaplatiť doplatok podľa platného cenníka.
- Zakázaný vstup do vnútorných priestorov, so zvieratami, a osobám s príznakmi akútneho ochorenia, pod vplyvom alkoholu alebo omamných látok.
- Hygienické pravidlá zahŕňajú povinnosť prechádzať cez sprchy pred vstupom do bazénov, a zákaz skákania do bazénov, behania okolo bazénov, vyrušovania ostatných návštevníkov nadmerným hlukom.
- Používanie skriniek: Oblečenie a osobné veci sa odkladajú do uzamykateľných skriniek. Prevádzkovateľ nezodpovedá za stratu, zničenie alebo poškodenie vecí ponechaných mimo skriniek.
- Dodržiavanie bezpečnosti: Návštevníci sú povinní dbať o vlastnú bezpečnosť a bezpečnosť ostatných, a rešpektovať pokyny zamestnancov kúpaliska.
- Strata čipového náramku: V prípade straty náramku návštevník zaplatí 35 EUR. Viac info o poplatkoch v sekcii Cenník https://www.aquaruthenia.sk/cennik-arealu/
- Nájdené predmety: Nájdené predmety sa odovzdávajú zamestnancovi Aquaruthenie a uchovávajú sa po dobu 3 dní.
Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo obmedziť prevádzku alebo kapacitu z hygienických, bezpečnostných alebo technických dôvodov bez nároku na vrátenie vstupného.
III. SPÔSOB KÚPY ELEKTRONICKEJ VSTUPENKY, NÁLEŽITOSTI VSTUPENKY ZAKÚPENEJ NA DIAĽKU
Vstupenky je možné zakúpiť na stránke prevádzkovateľa kúpaliska www.aquaruthenia.sk. Kupujúci bude navigovaný jednotlivými krokmi kúpy vstupenky: zvolí si vstup do vybraného areálu kúpaliska letný vonkajší areál alebo vnútorný celoročný areál, klikne na „Kúpiť“, následne „Skontrolovať a objednať“, vyplní povinné údaje vo formulári, akceptuje tieto VOP a Súhlas so spracovaním osobných údajov, a potvrdí objednávku kliknutím na „objednať s povinnosťou platby“. Kupujúci sa stáva Majiteľom Vstupenky alebo vybraná osoba sa stáva Majiteľom vstupenky až okamihom úplného zaplatenia kúpnej ceny stanovenou aktuálnym cenníkom, ktorý zohľadňuje aktuálnu ponuku služieb poskytovaných Predávajúcim. Zaplatením kúpnej ceny sa rozumie pripísanie kúpnej ceny v celej výške na účet Predávajúceho. Predaj prebieha prostredníctvom platobnej brány Gopay. Celý proces úhrady prebieha na tretej strane Gopay, ktorá nesie zodpovednosť za bezpečnú platbu.
Kupujúci odoslaním elektronickej objednávky Predávajúcemu potvrdzuje, že súhlasí s týmito obchodnými podmienkami a so spracovaním osobných údajov.
Kupujúci vstupenky a/alebo osoba určená Kupujúcim sa vstupenkou QR kódom preukáže v pokladni Aquaruthenie v tlačenej alebo digitálnej podobe. Takto vytlačená vstupenka QR kód bude Predávajúcim akceptovaná iba v prípade, ak bude vytlačená alebo zobrazená v digitálnej podobe vo forme zaslanej Predávajúcim Kupujúcemu na zadaný e-mail bez akýchkoľvek zásahov, úprav či iných zmien a bude obsahovať aspoň tieto náležitosti:
V prípade Vstupenky:
- Číslo objednávky do AQUARUTHENIA
- Prípadné obmedzenia vstupu, v závislosti od vyhlásenej akcie Predávajúcim
- Časová platnosť vstupenky (Uplatnenie vstupenky v dňoch)
- Názov lístka a počet kusov
- Dátum vystavenia objednávky
- Jedinečný QR kód
- Označenie Predávajúceho ako vydavateľa vstupenky a jeho údaje v rozsahu: názov
IV. ZMLUVA, ZMENA ZMLUVY, NEMOŽNOSŤ ODSTÚPENIA OD ZMLUVY
- Aktuálna ponuka vstupeniek je uvedená na webovej stránke www.aquaruthenia.sk, kde Kupujúci výberom vstupenky a jej zaplatením uzatvára s Predávajúcim kúpnu zmluvu (ďalej len „Zmluva“ alebo „Kúpna zmluva“).
K uzatvoreniu Kúpnej zmluvy je potrebné, aby Kupujúci:
- Vyplnil formulár zverejnený na stránke www.aquaruthenia.sk
- Vyjadril svoj súhlas s týmito VOP
- Vyjadril súhlas so spracovaním osobných údajov
- Vyjadril súhlas s podmienkami aktuálnej akcie, ak sa kúpa vstupenky vzťahuje na aktuálnu akciu vyhlásenú Predávajúcim
- Odoslal zvolený výber vstupenky so zaškrtnutím políčka „objednať s povinnosťou platby“
- Zaplatil kúpnu cenu prostredníctvom systému Gopay platba kartou vo výške uvedenej priamo na príslušnom webovom portáli
Kupujúci si záväzne objednáva služby vo forme vyplneného a odoslaného formulára na internetovej stránke Predávajúceho (ďalej len „objednávka“). Pred potvrdením políčka “objednať s povinnosťou platby” je Kupujúcemu umožnené skontrolovať a meniť údaje, ktoré do objednávky vložil, a to aj s ohľadom na možnosť zisťovať a opravovať chyby vzniknuté pri zadávaní dát do objednávky.
Kúpna zmluva je platná zaplatením kúpnej ceny po záväznom akceptovaní objednávky Kupujúceho Predávajúcim vo forme e-mailovej správy potvrdzujúcej prijatie objednávky (ďalej len „potvrdenie objednávky“). Prípadné automaticky vykonávané oznámenie o prijatí objednávky do elektronického systému Predávajúceho sa nepovažuje za záväzné akceptovanie objednávky. Ponuka služieb na internetovej stránke elektronického obchodu, ktorú prevádzkuje Predávajúci, je katalógom bežne poskytovaných služieb a Predávajúci nezaručuje okamžitú dostupnosť všetkých uvedených služieb. Dostupnosť tovaru bude pre Kupujúceho potvrdená e-mailovou správou potvrdzujúcou prijatie objednávky.
Kúpna cena služieb je vždy uvedená na internetovej stránke elektronického obchodu Predávajúceho s DPH. Predávajúci si vyhradzuje právo kedykoľvek zmeniť zoznam ponúkaných služieb a ich cenu, pričom tým nie je dotknutá cena za služby podľa už uzatvorených kúpnych zmlúv. Za deň platby sa považuje deň, kedy bola celá kúpna cena pripísaná na účet Predávajúceho.
Na základe uzatvorenej zmluvy, t.j. po pripísaní kúpnej ceny na účet Predávajúceho, dodá Predávajúci Kupujúcemu bezodkladne, prostredníctvom e-mailovej správy, poukaz (t.j. vstupenku QR kód) oprávňujúci Kupujúceho na využitie objednaných služieb (ďalej len „poukaz“). Ku každej zásielke bude priložený daňový doklad spĺňajúci náležitosti dané zákonom.
Predávajúci je povinný poskytnúť Kupujúcemu služby v dohodnutom množstve, kvalite a termíne. Kupujúci nie je povinný služby Aquaparku využiť. V prípade, že sa Kupujúci rozhodne služby Aquaparku nevyužiť, nemá nárok na poskytnutie náhradných služieb.
V súlade s ust. § 7 ods. 6 písm. k) zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov v platnom znení nie je kupujúci – fyzická osoba ako spotrebiteľ oprávnený odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom je poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa predávajúci zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote. Kupujúci preto berie na vedomie, že Predávajúci neakceptuje žiadosť Kupujúceho o vrátenie kúpnej ceny už zaplatenej Vstupenky. Rovnako nie je možné žiadať vrátenie prijatej kúpnej ceny Majiteľom Vstupenky za nevyužitú Vstupenku v Čase platnosti Vstupenky. Kupujúci ďalej berie na vedomie a súhlasí s tým, že ceny Vstupeniek sú už určené s prihliadnutím k jednotlivým ročným obdobiam, alebo s prihliadnutím k nutnej technickej údržbe jednotlivých zariadení a atrakcií kúpaliska a akákoľvek zľava sa z uvedených dôvodov Kupujúcemu neposkytuje.
-
Platnosť zakúpenej vstupenky začína najskôr 5 minút po zakúpení vstupenky online.
- V prípade, že si kupujúci kúpi poukážku alebo inú vstupenku viazanú na presne určený termín poskytnutia služby platí, že pokiaľ kupujúci nevyužije služby v určenom termíne, kupujúci nemá právo vstúpiť do kúpaliska a využiť služby v inom termíne.
V. REKLAMÁCIE
-
Predávajúci zodpovedá za vady služieb a Kupujúci je povinný reklamáciu bezodkladne uplatniť u Predávajúceho podľa týchto všeobecných obchodných podmienok. Zákazník má právo na reklamáciu najmä v prípade, ak mu boli poskytnuté služby nižšieho rozsahu alebo nižšej kvality ako je to vopred dohodnuté alebo ako je to obvyklé.
-
Ak služby neboli poskytnuté riadne alebo vykazujú vady, Kupujúci má právo uplatniť reklamáciu v prevádzkarni Predávajúceho tak, že vyplní formulár na uplatnenie reklamácie a odovzdá ho Predávajúcemu. Kupujúci je povinný vo formulári presne označiť druh a rozsah vád služby. Kupujúci je povinný pri uplatnení reklamácie predložiť doklady o zaplatení služby. Poverený zamestnanec spíše reklamáciu zákazníka do reklamačného protokolu, v ktorom sa uvedú objektívne okolnosti reklamácie.
-
Kupujúci je povinný reklamovať vady služieb u predávajúceho bez zbytočného odkladu po tom, ako boli poskytnuté a v prípade, ak neboli poskytnuté vôbec, odo dňa, keď mali byť poskytnuté.
-
Kupujúci je povinný pri uplatňovaní reklamácie povinný uviesť predmet a dôvod reklamácie preukázateľne skutkovo podložiť.
-
Pokiaľ kupujúci preukáže poverenému zamestnancovi vybavujúcemu reklamácie podklady týkajúce sa reklamácie, tieto skutočnosti sa v reklamačnom formulári uvedú.
-
Začiatok reklamačného konania je zároveň dňom uplatnenia reklamácie.
-
Zákazník je povinný poskytnúť potrebnú súčinnosť pri riešení reklamácie, najmä podať informácie, predložiť doklady preukazujúce skutkový stav, špecifikovať svoje požiadavky čo do dôvodu a výšky, a pod.
-
Predávajúci vydá v deň prijatia reklamácie kupujúcemu doklad o prijatí reklamácie vo vhodnej forme zvolenej predávajúcim.
-
Vybavenie reklamácie sa uskutoční ihneď, prípadne v odôvodnených prípadoch do 3 dní. Ak to nie je možné, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu služby zákazník je o lehote vybavenia reklamácie vyrozumený v lehote najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
-
Vzhľadom na charakter služieb poskytovaných predávajúcim, predávajúci reklamované vady služieb odstráni poskytnutím náhradných služieb alebo zľavou z kúpnej ceny. V prípadoch, keď odstránenie vady služieb nie je možné odstrániť poskytnutím náhradných služieb ani zľavou z kúpnej ceny, má kupujúci nárok na vrátenie kúpnej ceny.
-
Predávajúci je povinný o vybavení reklamácie kupujúcemu vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
-
Vybavenie reklamácie sa vzťahuje len na vady uvedené vo formulári na uplatnenie reklamácie.
-
V prípadoch, kedy je reklamácia posúdená ako úplne alebo z časti odôvodnená, spočíva vybavenie reklamácie v bezplatnom odstránení nedostatku, alebo v poskytnutí náhradnej služby, alebo po dohode prípadným poskytnutím primeranej zľavy z ceny.
-
V prípadoch, kedy je reklamácia posúdená ako neodôvodnená, je zákazník písomne informovaný o dôvodoch zamietnutia reklamácie.
VI. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
1. Základné ustanovenia
Prevádzkovateľom webstránky www.aquaruthenia.sk je spoločnosť Aquaruthenia, s.r.o., so sídlom Bardejovská 687/37, 089 01 Svidník (ďalej len “prevádzkovateľ”).
2. Získavanie a spracovanie osobných údajov
Prevádzkovateľ spracúva osobné údaje v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 (GDPR) a Zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov. Spracúvané údaje zahŕňajú meno, priezvisko, adresu, email a telefónne číslo, ktoré sú potrebné na plnenie zmluvy, vybavenie objednávok a splnenie zákonných povinností.
3. Marketingové účely
Kupujúci môže súhlasiť so zasielaním marketingových informácií (newsletter) zaškrtnutím príslušného políčka pri odosielaní objednávky. Tento súhlas môže kedykoľvek odvolať kliknutím na odkaz v marketingovom emaile, zaslaním emailu na marketing@aquaruthenia.sk alebo písomne na adresu prevádzkovateľa.
4. Práva dotknutých osôb
Kupujúci má právo na prístup k svojim osobným údajom, ich opravu, vymazanie, obmedzenie spracúvania, prenosnosť údajov a právo podať sťažnosť dozornému orgánu, ktorým je Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky. V prípade uplatnenia práv môže byť potrebné overenie totožnosti kupujúceho.
5. Doba uchovávania osobných údajov
Osobné údaje sú uchovávané po dobu nevyhnutnú na dosiahnutie účelu spracovania. Pre marketingové účely sú údaje uchovávané po dobu 5 rokov alebo do odvolania súhlasu.
6. Audiovizuálne záznamy
Prevádzkovateľ môže používať audiovizuálne záznamy z akcií uskutočnených v priestoroch Aquaruthenie na propagačné účely. Zakúpením vstupenky návštevník súhlasí s týmto spracovaním.
7. Zabezpečenie údajov
Prevádzkovateľ prijíma primerané technické a organizačné opatrenia na zabezpečenie ochrany osobných údajov pred neoprávneným prístupom, zneužitím alebo stratou.
8. Kontakt
Pre akékoľvek otázky týkajúce sa ochrany osobných údajov môžete kontaktovať prevádzkovateľa na emailovej adrese info@aquaruthenia.sk alebo telefonicky na +421 918 548 882.
VII. ZÁZNAMY Z AKCIÍ A ICH POUŽITIE
-
Prevádzkovateľ Aquaparku si vyhradzuje právo používať audiovizuálne a/alebo vizuálne záznamy z akcií uskutočnených vo vnútorných a vonkajších priestoroch Aquaparku na propagačné účely za účelom zvýšenia povedomia a záujmu verejnosti o športové aktivity a zdravý životný štýl. Návštevník Aquaparku zakúpením vstupenky a vstupom do priestorov Aquaparku vyjadruje svoj súhlas s poskytovaním a spracúvaním svojich osobných údajov na spomenuté účely. Spracovanie osobných údajov prostredníctvom audiovizuálnych a vizuálnych zariadení je vykonávané s ohľadom na citlivosť záberov.
-
Informácia o spracúvaní osobných údajov na propagačné účely je prístupná taktiež pri vstupe do Aquaparku.
-
Dotknutá osoba má právo udelený súhlas kedykoľvek písomne odvolať na e-mailovú adresu info@aquaruthenia.sk, prípadne na adresu kúpaliska.
VIII. ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV
Každý spotrebiteľ (kupujúci) má právo obrátiť sa s cieľom ochrany svojich spotrebiteľských práv vyplývajúcich zo zmluvy o poskytnutí služieb uzatvorenej podľa týchto všeobecných obchodných podmienok na subjekt alternatívneho riešenia sporov, možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá. V prípade, ak kupujúci nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na takúto žiadosť kupujúceho odpovie zamietavo alebo na takúto žiadosť neodpovie do 30 (tridsiatich) dní odo dňa jej odoslania, má kupujúci právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podľa zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s prevádzkovateľom ako predávajúcim je: a) Slovenská obchodná inšpekcia, ktorú je možné za uvedeným účelom kontaktovať na adrese Ústredný inšpektorát SOI, Odbor medzinárodných vzťahov a ARS, Prievozská 32, poštový priečinok 29, 827 99 Bratislava, alebo elektronicky na ars@soi.sk alebo adr@soi.sk, alebo b) iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam oprávnených subjektov je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativnehoriesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s), pričom zákazník má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia sporov sa obráti. Zákazník môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho spotrebiteľského sporu použiť platformu pre alternatívne riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm. Viac informácií o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov nájdete na internetovej stránke Slovenskej obchodnej inšpekcie: http://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi. Kupujúci má právo zvoliť si, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia sporov
IX. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
-
Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 23.07.2024.
-
Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto všeobecných obchodných podmienok. Povinnosť písomného oznámenia zmeny v týchto všeobecných obchodných podmienkach je splnená umiestnením na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho.
-
Na vzťahy neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami sa vzťahujú príslušné ustanovenia slovenského právneho poriadku, a to najmä Občianskeho zákonníka, zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode v znení neskorších predpisov, zákona č. 250/2007 Z . z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov a zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho v znení neskorších predpisov, NARIADENIE EURÓPSKEHO PARLAMENTU A RADY (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) a zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov (ďalej aj len ako „Zákon“).
-
Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť voči Kupujúcemu momentom potvrdenia objednávky. Kupujúci potvrdením objednávky potvrdzuje, že si tieto všeobecné obchodné podmienky prečítal a v celom rozsahu s nimi súhlasí